ROM vrea ca de 1 Decembrie Romania sa fie prima tara din lume care isi schimba imaginea pe net (VIDEO)

După articolele şi emisiunile din Franţa şi Italia care au ofensat o Românie întreagă, românii sunt puși acum la colţ şi pe internet. La o simplă căutare pe Google “românii sunt”, sugestiile automate generate de motorul de căutare l-ar jigni chiar şi pe cel mai indiferent român.

Acelaşi lucru este valabil şi pentru versiunile străine ale motorului de căutare: dacă pe google.ro românii sunt “proşti”, “păduchioşi” şi “hoţi”, pe google.com, ei sunt “scum”, “ugly”, “rude” şi “not white”, pe google.fr sunt “des voleurs de poules”, “des voleurs” sau “racistes” și același lucru se întâmplă pe google.it, google.es sau google.co.uk.

De aceea, batonul de ciocolată ROM provoacă românii să facă din România prima țară din lume care îşi schimbă imaginea pe internet.Provocarea este următoarea: până pe 1 Decembrie, românii sunt invitaţi să caute pe Google sintagma „românii sunt deștepți” în cât mai multe limbi: „les roumains sont intelligent”, „romanians are smart” etc. Cu cât se efectuează mai multe căutări cu această sintagmă, cu atât mai mult vor crește şansele să schimbăm sugestiile automate generate de motorul de căutare. Şi, în final, să schimbăm și imaginea românilor pe internet.

“Faptul că ROM este o marcă profund românească ne obligă să luăm atitudine atunci când vedem că România este victima unor prejudecăți grave. Şi de aceea ne-am hotărât să ne asumăm o cauză care ne face onoare: aceea de a lupta pentru imaginea românilor. Imaginea românilor pe internet, imaginea românilor despre ei înșiși, imaginea românilor în afara țării. Campania „Românii sunt deștepți” continuă demersul lansat prin campania „Noul ROM” din toamna anului trecut, și anume retrezirea la viață a mândriei naționale”, spune Gabriela Munteanu, Marketing Manager Kandia Dulce.

Despre contact@geozamfir.ro